PIA ، خدمات مشتری شما واقعاً بسیار بد است: vpnreviews

ژوئن 10, 2021 By vpn آنتی فیلتر برای ویندوز
Tl؛ دکتر بدون هیچ اخطار قبلی حساب کاربری وابسته من را بست ، من با شما بسیار صبور بودم اما پس از x ماه
u / PIA به اندازه کافی کافی داشتم ، توانایی خدمات مشتری شما ارتباطات زیر اوکراین و مبهم است – وقتی که این نگرانی اصلی آنها باشد! **
این تاریخچه دقیق است:
من در 23 اکتبر 2020 از تعطیلی حساب شرکت وابسته مطلع شدم و چند روز بعد در تاریخ 26 اکتبر پاسخ دادم.
در 3 دسامبر من درخواست به روزرسانی ایمیل کردم زیرا در این زمینه هیچ پاسخی دریافت نکردم.
در 9 دسامبر از طریق ایمیل من پاسخی دریافت نکردم. در توییتر به من دستور داده شد که یک ایمیل ارسال کنم.
در 11 دسامبر دوباره از طریق توییتر تماس گرفتم ، زیرا پاسخی به ایمیل دریافت نکرده بودم. به من گفته شد كه در 14 دسامبر بلیط پشتیبانی را به Helpdesk PIA ارائه كنم. تایید شد که PIA آن روز بلیط را از طریق توییتر دریافت کرده است.
من پرسیدم اوضاع از طریق توییتر در 24 دسامبر چگونه پیش می رود. من هنوز منتظر جواب هستم.
در 15 فوریه 2021 بلیط دیگری را در Helpdesk PIA گشودم اما هیچ پاسخی به آن ندادم.
در 11 مه من ایمیلی دریافت کردم که در آن آیا محتوای من برطرف شده و اعتبار شرکت وابسته من بسته شده است یا خیر (برای من یک رمز و راز است که چگونه آنها نمی توانند سیستم خود را بررسی کنند). من در عرض چند ساعت پاسخ دادم ، و همه رویدادهای بالا را ذکر کردم ، از جمله عکسهای صفحه چت های توییتر و برخی ایمیل های ذخیره شده من همچنین نوشتم:
"صادقانه بگویم ، من قدردانی می کنم که شما با من تماس می گیرید و اگر می توانید به نوعی آن را برطرف کنید ، من دوباره یک حساب کاربری وابسته دارم و فروش هایی که انجام داده ام پرداخت می شود (من می دانم از حداقل 2 ، اما من مطمئن هستم که در این زمان برخی از تجدیدات سالانه اتفاق افتاده است) که باعث خوشحالی من خواهد شد. اما تنها دلیل این که من هنوز مشتری PIA هستم (و مایلم در شرکت های وابسته خود بمانم) این نکته است زیرا من تحقیقی انجام ندادم تا جایگزین آن VPN متفاوت برای روابط بهتر مشتری شود (بدون اینکه بخواهم شخصاً با شما بدخواه باشم ، متوجه شدم که این اتفاق مدتها پیش رخ داده است … اما من فکر می کنم شما همچنین می توانید ببینید که چرا من نیستم یک مشتری بسیار راضی اکنون …).
از اینکه به این موضوع نگاه کردید متشکرم ، و برخلاف همکاران خود در یک بازه زمانی قابل قبول به من برگردید. "
شما کار انجام دادید حدس می زنم ، این شخص قادر به بازگشت در من در یک بازه زمانی قابل قبول ، درست مثل همتایان بی کفایت خود نبود.
من در تمام تعاملات صمیمانه و مودب بودم و فقط خواستار توضیحات بودم. فقط پس از آن برای تخلیه کامل خدمات مشتری خود به من نگاه کنید.
8 ماه می گذرد که من در مورد موضوع توضیح خواستم. من نزدیکتر از زمانی نیستم که برای اولین بار نوشتم. شوخی می کنی؟ من کسب و کارم را (حتی اگر کوچک هم باشد) به جایی دیگر می برم.
نوشتههای تازه
- فرآیند بررسی گام ما در سال 1945 TheBestVPN.com (2020)
- بررسی airvpn: vpnreviews
- نحوه باز کردن SoundCloud در چین در سال 2022
- مقایسه NordVPN در مقابل PrivadoVPN – بهترین نظرات
- فرآیند بررسی گام ما در سال 1945 TheBestVPN.com (2020)
- VPN اکسپرس، تاکتیک های تجاری فریبنده: vpnreviews
- نحوه باز کردن SoundCloud در چین در سال 2022