تجربه من و اینکه چرا تغییر خواهم کرد (اگر بتوانم واقعاً آن را لغو کنم …): vpnreviews

دسامبر 1, 2020 By vpn آنتی فیلتر برای ویندوز
من فقط می خواستم بخشی از تجربه خود را با NordVPN به اشتراک بگذارم ، نه تنها از نظر عملکرد بلکه به عنوان یک شرکت. بیشتر این موارد غیرمستقیم بود و شاید خیلی هم عالی نبود ، اما برای من چیزهای کوچک (و یک چیز دیگر) دید کلی ضعیفی راجع به شرکت داشت.
چیز بزرگتر: نقض امنیت سرور. قبلاً بحث شد ، دیگر هرگز برنگردم.
چیزهای کوچکتر: من در ابتدا دو سال در بازار ثبت نام کردم. در آن زمان ، صورتحساب تکراری ذکر نشده بود. حدود 22 ماه از زمانی که به یاد آوردم که باید به آخر برسد ، تاریخ ها را در حساب خود بررسی کردم تا ببینم دقیقاً چه زمانی پایان می یابد و دیگر خبری از شارژ خودکار نیست برای دو سال دیگر یا هر نوع پرداخت مکرر. سپس کارت اعتباری من قطع شد … حتی اگر یک هفته تحت عذاب بودم ، من به طور جداگانه تصمیم به ادامه زندگی در خارج از کشور و کار گرفته بودم ، بنابراین با توجه به این که دیگر از آن استفاده نمی کنم ، درخواست بازپرداخت نمی کنم. هنوز در حساب من چیزی در مورد صورتحساب / اشتراک مکرر وجود ندارد. ایمیل ها ، پوشه اسپم و غیره را مرور کردم. و قبل از شارژ کارت من هیچ ایمیلی قول داده نشده که بتواند پایان دوره فعلی و تمدید خودکار را به من یادآوری کند.
در اوایل سال جاری (یک سال پس از دو سال دوره دوم) ، من وارد حساب خود شدم و هنوز به صورتحساب تکراری اشاره ای ندارم. بعد از چند بار بررسی و هیچ چیز ، بنابراین از طریق ایمیل از آنها پرسیدم که چگونه می توانم از لغو آن اطمینان حاصل کنم. پاسخی که دریافت کردم "من چنین کاری نمی کنم ، ابتدا به من بگو چرا می خواهی لغو شوی". استدلال من: چون. من مجبور نیستم برای خودم توضیح دهم که آنها نباید این کار را انجام دهند ، اولین پاسخ آنها نباید مذاکره ای باشد که باید به من بدهند – من اضافات نمی خواستم ، می خواستم پرداخت منظم را متوقف کنم. من زمان پیگیری و رقمی را نداشتم که هنوز بهترین قسمت سال را برای کشف آن دارم ، اما تابستان گزینه لغو در حساب من ظاهر شد. هورا …! و البته هر بار که سعی کردم چندین ماه وارد شوم خطایی رخ داده است. ماه گذشته ، من موفق به لغو آن شدم و امروز صبح وارد شدم تا متوجه شوم که قبلاً قبض های مکرر را برگردانده ام و پرداخت بعدی من در اوایل سال آینده انجام خواهد شد … [19659002] واقعاً به طور جدی برای لغو اشتراک خود باید چه کار کنم؟ اکنون اطلاعاتی در مورد تغییر حساب های Nord blah blah blah در سایت آنها وجود دارد و برای لغو شما باید یک چت زنده داشته باشید ، اما من قبلاً لغو شدم. من فرض می کنم آنها یک طرح تکراری از متن "پرداخت بعدی در xyz 2021" ارسال کرده اند – آیا این به معنای ادامه دادن اطلاعات کارت اعتباری من است؟
برای من ، این روشی نیست که شرکتی به او اعتماد کند. دفعه بعدی)
– گرفتن پول از شما وقتی آنها این موضوع را نشان ندادند (همانطور كه اعلام كردند هیچ ایمیلی نگفت كه آنها می روند)
– مخفی شدن امکان لغو اشتراک ، نداشتن گزینه کار هنگام انجام این کار و انجام نشدن آن هنگام درخواست از طریق ایمیل
– اشتراک را پس از لغو بازیابی کنید!
این ، علاوه بر BS ثابت در تبلیغاتشان درباره آنچه VPN واقعا انجام می دهد ، سود و معامله مداوم را به همراه دارد. ، و شرایط خدمات اخیر تغییر کرده است ، من با شرکت ادامه نمی دهم و به صرف / اتلاف وقت اضافی در تلاش برای لغو ادامه خواهم داد. هیچ یک از اینها ممکن است برای شما مهم باشد و ممکن است در نظر شما در مورد توانایی شرکت در ارائه خدمات VPN ایمن تأثیری نگذارد و اگر این نظر شما باشد با شما بحث نخواهم کرد. برای من ، این اول تصویر بدی از پول ترسیم کرد ، ثانیاً هر چیز دیگری ، و من فکر می کنم شرکت های دیگری هستند که فلسفه بهتری در مورد این خدمات دارند.
نوشتههای تازه
- فرآیند بررسی گام ما در سال 1945 TheBestVPN.com (2020)
- بررسی airvpn: vpnreviews
- نحوه باز کردن SoundCloud در چین در سال 2022
- مقایسه NordVPN در مقابل PrivadoVPN – بهترین نظرات
- فرآیند بررسی گام ما در سال 1945 TheBestVPN.com (2020)
- VPN اکسپرس، تاکتیک های تجاری فریبنده: vpnreviews
- نحوه باز کردن SoundCloud در چین در سال 2022